7 de decembro de 2015

SE FORA INVISIBLE.......

Se  fora   invisible  o  que   faria  sería  plantar  máis  árbores .Tamén   axudaría  ás   persoas   e   tamen    axudaria   na  casa   sen  que  nadie  se  enterara   para  que  a  miña    Nai   non   tivera   que   facer tantas   cousas. E    tamen   axudaria   ao   meu   Pai   para   que  cando  volveran   do   traballo poidera   descansar  o  resto do   dia.
Angel González Bouza                                                                                                                              

Se fara invisible gustariame ir ao cine  gratis comer  pizza gratis e xogar no campo de futbol.
Coller xeados gratis  ir gratis en avion correr na blibioteca publica tomar capuchinos gratis, saltarme ao colexio, xogar ao tirapichon gratis.
 Alexandre Piñeiro Brandon.
 
Se fose invisible gustariame ir ao colexio a molestar un pouco aos meu compañeiros, xogar por aí correr por donde me apeteza, ir a calquera lugar sen que nadie me vexa .  
Lucy Martinez Valiño

Dar voltas por os distintos sitios.Arrepentindome de ser invisible e intentando  entreterme  co que sexa. Tamen chorando e mirando como xogan ese diverten os demais nenos e nenas.  
Ainoa Cambra Costas

Se fora invisible iríame  de casa e volveria, non viría máis á escola, dormiria mais, para que non me boten a bronca, e tampouco que me zurren, por non traballar.E comeria pizza e o que quisexe.
Javier Lorenzo Álvarez

Gustariame  ser    invisible   cando   os meus  pais   me  levan    ao   dentista  para  escaparme, e  que  non   me  boten   liquido  agrío  na  boca  para  enpastarme   as  moas .
Lorena   Castro  Álvarez  

Gustaríame ser invisible cando estou xogando ao escondite cos meus amigos e co meu  irman ,cando me mandan facer a cama, apañar espigas, patacas, coidar  do meu  irman,  non  ir  ao  cole.  Cando estou  na  praia  e  non  me  deixan  meterme na piscina,  cando  vamos a  casa  dun  amigo e  non  me deixan  durmir ali.
Me  gustaria  ser  invisible  cando  me boten   a  bronca  para  escaparme.
-comer  pasteis  sin  pagar
-tirarme  por  tirolinas
-escaparme  con  a  bicicleta
-pegarlle  un   susto.
Verónica Paz Veiga

Se fose ivisible querería meter sustos a xente mala que me molesta sempre.Coller balóns de futbol sen que nadie me mirase, porque si non me empezarian a reñir.Que nadie me molestara cando vexo a televisión, porque se non me estarian molestando todo o día.E non ir ao colexio,cando tocan asignaturas que non me gustan.
M.Ángel Armadáns Rodríguez